Historia
Działając od 1990 roku firma CONTACT O/K realizuje kompleksowe usługi dla biznesu w branży telekomunikacyjnej, teleinformatycznej, energetycznej oraz usługi logistyczne.
W początkowym okresie swojej działalności firma oferowała głównie miedziane kable telekomunikacyjne i energetyczne oraz osprzęt do ich łączenia. Wraz z rozwojem technologii Spółka stale dostosowuje swoją ofertę do zmieniających się warunków ekonomicznych i wzrastającej innowacyjności na rynku.
Stawiamy na wiedzę. Zawdzięczamy ją wieloletniemu doświadczeniu kadry zarządzającej oraz zespołu pracowników, którzy dbają o dobre relacje z klientami. Bogate doświadczenie załogi wynika ze znajomości specyfiki branży, ale przede wszystkim z potrzeb naszych partnerów biznesowych.
W chwili obecnej sprzedaż jest wyłącznie jednym z pośrednich ogniw procesu obsługi klienta, który rozpoczynamy od rozpoznania jego potrzeb i przedstawienia propozycji rozwiązania.
Polityka Contact O/K
NAJWAŻNIEJSZY JEST KLIENT
Orientacja na nabywcę jest podstawową zasadą strategii firmy CONTACT O/K .
Słuchamy naszych klientów i dajemy im rzetelne, fachowe informacje. Stale podnosimy kwalifikacje naszego zespołu. Jesteśmy wrażliwi na potrzeby klientów. Pomagamy i usprawniamy proces zarządzania w sytuacjach kryzysowych oraz pomoc w przypadku reklamacji.
Naszym celem jest zwiększenie zadowolenia klienta poprzez terminową i kompleksową obsługę. Dbamy aby nasze usługi były na jak najwyższym poziomie.
Zależy nam, aby nasi Klienci byli zadowoleni, dlatego oprócz samych materiałów mogą zawsze skorzystać z fachowej porady doświadczonego personelu. Ponadto nie zapominamy o naszych klientach po dokonanych transakcjach handlowych. Gwarantujemy wsparcie w okresie eksploatacji dostarczanych rozwiązań.
CONTACT O/K stawia na rentowny rozwój, a łącząc unikalną wiedzę technologiczną z nowoczesnymi technikami zarządzania zamierzamy być konkurencyjni w warunkach nieustannie zmieniającego się otoczenia.
Staramy się budować innowacyjną organizację oferującą kompleksowy zakres usług, gdzie wyznacznikiem jakości są: profesjonalizm i etyka. Wszyscy pracujemy na opinię profesjonalnego i solidnego partnera handlowego.
Dzięki przyjętej i konsekwentnie realizowanej strategii nasz nieustanny rozwój jest doceniany nie tylko przez producentów, z którymi współpracujemy, ale również owocuje kolejnymi wyróżnieniami w klasyfikacji Gazel Biznesu – obejmującej najdynamiczniej rozwijające się firmy. Współpracując z Krajowym Rejestrem Długów przyczyniamy się do poprawy płynności finansowej polskich przedsiębiorstw, popieramy etyczne prowadzenie działalności gospodarczej co oznacza, że jesteśmy przykładem rzetelnego partnera w biznesie.